vrijdag 7 juli 2017

Stapelgek ondersteboven

Vandaag plaats ik voor KiCoStamps het kaartje Stapelgek Ondersteboven.


De achtergrond komt uit een restjesbak met gelliplate prints, precies groot genoeg (12x12 cm) voor dit kaartje.
Alles is gestempeld met zwart, behalve het groene gras.
Ik ben begonnen met het stempelen van de ladder.
Daarna heb ik beide grote teksten gestempeld en ben vervolgens de kaart verder gaan "aankleden" met de rest van de stempels, zowel gewoon als inderdaad ondersteboven.
Het groene gras heb ik als laatste gestempeld.
Daarna nog spetters met Broken China aangebracht door hier wat van op een acrylblok af te drukken, te vermengen met water en met een waterpenseel op de kaart te spetteren.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst en de kaart gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Diverse (14), Plate 113
KiCoStamps, Diverse (19), Plate 124 (nieuw!)
KiCoStamps, Diverse (20), Plate 125 (nieuw!)
KiCoStamps, Tekstsheet (24), Plate 112
KiCoStamps, Tekstsheet (27), Plate 126 (nieuw!)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Shabby Shutters, Peeled Paint, Broken China
Waterpenseel
Acrylblok
Restje gelliplate print
   

2 opmerkingen:

  1. Deze is erg grappig geworden!
    Heel erg leuk!
    Je bent echt zeer inspirend en spoort mij aan om ook meer te kliederen met inkt.

    X
    Diana
    Click for my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige kaart, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails