zondag 9 juli 2017

Zomerchallenge dag 32: Teken, schilder, schrijf iets met je niet-schrijfhand

Als linkshandige doe ik toch heel veel dingen met rechts, maar schrijven, tekenen en schilderen, dat doe ik links.
Dit kaartje dus met rechts gemaakt.


Ik heb de achtergrond gekleurd door eerst een paar kleine druppeltjes verf aan de bovenkant van het kaartje aan te brengen en met een oude creditcard naar beneden te trekken. Goed drogen.
Datzelfde heb ik met groen gedaan, maar dan van beneden naar boven.
Met een dun penseeltje de bloemen gemaakt door 5 rondjes op papier te tekenen en die in het midden aan elkaar te verbinden. Goed drogen.
In het midden een gele stip aangebracht waar ik vanuit het midden met een dun penseeltje streepjes heb getrokken.
Goed drogen en daarna in het midden een rode stip gezet en rondom de bloemblaadjes een lijntje getrokken met dezelfde rode verf als het stipje in het bloemenhartje.
Goed drogen, daarna met verschillend groen het gras, de bloemenstelen en blaadjes aangebracht.
Een drupje donkerblauwe verf op een acrylblok doen, met het waterpenseel vermengen met een druppel water en dit op de kaart spetteren.
Goed drogen, de stempel met zwart afdrukken, de randen van de kaart met zwart sponsen en tot slot de datum op de kaart plakken.


Stempels:
Different Colors, 100% Zuiver, S-00213
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Americana verf
Dun penseeltje
Waterpenseel
Acrylblok
Creditcard
     

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails