dinsdag 18 juli 2017

Zomerchallenge dag 40: Je naam

De opdracht voor dag 40 van de Zomerchallenge was: Je naam.
Kun je op alle manieren maken, het is zo fijn bij deze challenge dat je zelf je materialen kunt uitkiezen!


In het kader van een schrijfoefening mijn eigen naam geschreven. Zelf vind ik dat er nog iets met de letters moet, maar ja .....
De achtergrond heb ik gekleurd door Distress inkt aan te brengen op een craftsheet, dit nat te sprayen en daar de kaart doorheen te halen. Goed drogen.
Daarna heb ik eerst mijn naam met de zwarte Posca geschreven.
En vervolgens met het stencil op een paar plekken patroon aangebracht, deel omlijnd met de witte Signo.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064 (datum)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Mustard Seed, Broken China, Cracked Pistachio
Amsterdam acrylverf, Titaanwit 105. Turkooisgroen 661, Naftolrood Donker 399
The Crafters Workshop, Mini Positivity, TCW687s
Craftsheet
Minimister met water
Posca Black PC-3M 0.9-1.3
Signo wit
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails