woensdag 4 april 2018

Spring Fever

Het is al lente, hoewel het weer hier aan de kust iets anders laat zien. Toch vandaag voor KiCoStamps een lentekaartje gemaakt.


De achtergrond van deze kaart heb ik eerst gesponst met oranje, blauw en de lichte groen.
Daarna heb ik de bamboe gestempeld door de stempel te beïnkten met Twisted Citron en Peeled Paint en hier een mist op de te sprayen, zeker niet teveel.
De bamboe afdrukken en daarna nog een keer voor een tweede afdruk. Dit heb ik nog één keer herhaald. Goed drogen.
Met een Sepia multiliner heb ik wat accenten in de bamboe aangebracht.
De boomkikker (broertje van de Roodoogmaki-kikker) heb ik drie keer apart gestempeld, gekleurd en uitgeknipt, en op diverse plekken in de bamboe vastgeplakt. Ogen en tenen gekleurd met een rode Signo glitterpen.
De waterjuffers zijn met blauw gestempeld, de randjes van de kaart met zwart gesponst, en tot slot met de Glimmer Glam en een satéprikker spetters op de kaart gemaakt (die je op de foto niet zo goed ziet).
Daarna de kaart nog gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Flora en Fauna 22, plate 136 (nieuwe sheet!, klik hier)
Flora en Fauna 11,plate 97 (tekst)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Oxide, Spiced Marmelade, Broken China, Twisted Citron, Peeled Paint
Tattered Angels Glimmer Glam, Chandelier
Signo, Sparkling Red
Copic Multiliner, Sepis 0.3
Waterpenseel
Dunne satéprikker
Minimister met water
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails